Success

Success – Kerana Cinta Ku Turutkan (Official Music Video HD Version)



Kerana cinta hidup ku pun berubah Cinta mengajar ku erti Kasih rindu dan luka Tahukah engkau Betapa aku sayang Setiap hari ku rindu Dan terbayang wajah …

source

Comments (36)

  1. Spe still dngr lagu nih like sikit

  2. Aku cadangkn aiman tino nyanyi blk lagu ni…

  3. Hallooo Malaysia….salam dari Indonesia

  4. Inget mntan yuliana fitrah petarangan banyumas..

  5. Gak jemu2 nya aq dengerin lagu2 malaysia sampai kapan pun.yang sehati like

  6. Still loving u…

  7. masih kudengar ditahun 2019,,,,,

  8. Selamat menyambut bulan Ramadhan 6.5.2019.

  9. Hensem penyanyi ye,suara tak paya ckap lah..tinggi gila…kebas mulut aku nyayi lagu ni..

  10. Mngingat sbuah knanga ku

  11. 2019,yg masih nonton ini….

  12. komposer2 dan penyanyi2 zaman 80an 90an ternyata ada bakat yg luar biasa..ramai kt malaysia berbanding negara lain..syg hanya tinggal kenangan..otai sentiasa terbaik

  13. sunguh syadunya lagu ini membuat hati rumlah terangat masa lalu …asik bang

  14. budak2 zman skrg bila dgr lagu ni..dorang ckp level pekik2…padahal bagi org2 lama ini lagu mmg best dan mantop..zmn skrg lagu mcm myanyi dlm tandas wkwk

  15. Hadir baru dengar lagu ini nice

  16. Bila denger lagu ni teringat ke zaman kanak kanak.betapa indahnya masa dulu.

  17. Lyn spi brsndri..

  18. siapa masih layan lagi lagu ni 2019?kita rock jiwang..

  19. 2019?

  20. Sedap jer gegendang telinga dgr lagu ni…zaman skrg ni entah apa2 punya lagu..

  21. Mski lagu lama tp.ttp uenakk.di.rungokne

  22. Ingat wktu msh skolh sd,sneng bngt dengr lagu ni

  23. 2009?????

  24. 2019.. Kita geng.. Lagu berzaman

  25. 2019 anyone?

  26. 21-02-2019

  27. Tiap kali dgr lagu nih hti mcm2 sedih je.

  28. Indon 2019 hadir

  29. Kenapa lagu2 yg lama tidak bisa di dounlond, padahal enak didengar, menyenntuh hati sesama insan,

  30. Jdi ingat masa lalu kl denger lagu ini

  31. Kip on 2019.feb.

  32. 5/2/2019 9:59pm
    i love you my beloved wife

  33. Suka bngt sm suaranya.

  34. Lagu succes kerana cinta mgiat q seorang teman yg plg akrap

  35. 2019 mna suaranyaaaaa

Leave a Reply

%d bloggers like this: